Модуль 9. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.
Для того ,щоб здійснити диференціацію навчання
потрібно обов’язково вияснити для себе яка в дитини домінує півкуля. Це
допоможе вчителю конкретизувати та підібрати завдання ,які є більш уподобаними
даною дитиною. Задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної
підготовки та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає
відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних
навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають
труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують
різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити,
використовуючи різні педагогічні технології. При
навчанні дітей, коли в центрі навчального процесу є учні, вчителям важко
тримати постійний невпинний прямий контроль та нагляд за ними. Для сприяння
розвитку їх самостійності у навчанні вчитель має формувати в учнів
самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну
роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні навчальні цілі, планувати
свою власну навчальну траєкторію, планувати, реалізувати та оцінювати свою
діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Формування самоспрямованості
у навчанні – важлива життєва навчальна мета для учнів різних здібностей та
навчальних потреб. Ця навичка 21 століття – бути самоспрямованим у навчанні - є
дуже важливою для того, щоб бути успішним у школі, особистому житті та на
роботі. Учні, які усвідомлюють, як вони навчаються, більш осмислено зможуть
використати відповідні технології для успішного завершення завдань. Навички
самоспрямованості допомагають учням з особливими потребами успішно, незалежно
від вчителя та інших дорослих розв’язувати завдання самостійно, що дозволяє їм
реалізувати свій потенціал.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЯк багато думок ...
ОтветитьУдалить